Polska
BLITZKRIEG demokracji na Polskę
Dzisiaj w Brukseli PiS straci dziewictwo
Dzisiaj w Brukseli debata o Polsce. Premier rządu suwerennego państwa jedzie do antypolskiego szefa parlamentu tłumaczyć się z tego, że wybrany w demokratycznie rząd wprowadza w Polsce zmiany. Tłumaczyć się będzie – co żenujące, przed jawnie antypolskim butnym Niemcem, Martinem Schulzem, prywatnie alkoholikiem o imponującym dorobku edukacyjnym - skończona szkoła podstawowa !
Tymczasem iście zaściankowa "ofensywa" premier Szydło polegała na wysłaniu emaili informacyjnych do euro-parlamentarzystów oraz zamieszczeniu płatnych ogłoszeń w najważniejszych lewacko-liberalnych mediach na Zachodzie. Niestety kiepskie to w moim odczuciu narzędzia. Zwłaszcza wydawanie pieniędzy na reklamy nieprzyjaznym Polsce mediom. Jeśli do dzisiaj PiS żywiło nadzieję i ufność wobec neutralności Brukseli, że spokojnie wyjaśni to co się dzieje w Polsce to dzisiaj PiS straci swoje naiwne geopolityczne dziewictwo. W miarę eskalacji agresywnych działań Berlina realizowanych rękoma Brukseli będą się też otwierać powoli oczy zwolennikom takich partii jak PO czy Nowoczesna.
Jaki będzie rezultat tej debaty ?
Masakryczny. To pułapka aby rozpocząć oficjalną procedurę przeciwko Polsce. Premier Szydło nawet nie ma pojęcia jaki jest plan kompromitacji przygotowany dla niej przez Berlin. Moim zdaniem przygotowany żenujący spektakl dla niej, dla Polski i pełen tryumfalizm lewackich zapytań, pouczeń i oszczerstw kierowanych pod adresem rządu i "nacjonalistycznych" Polaków. Współczuję tej kobiecie bo ją tam dzisiaj będa niszczyć totalnie podczas tej debaty. A po debacie będzie w kolejnych tygodniach dalsza procedura kontroli polskiej demokracji. To już było postanowione zanim ogłoszono infromacje o debacie. Tylko naiwni mogą liczyć na to, że sprawa zostanie pozytywnie zakończona.
Moim zdaniem wobec napiętej sytuacji jaka w tym roku powinna się wydarzyć w Niemczech w sprawie uchodźców Berlin ma wielki PLAN zmiany władzy w Polsce i to do czerwca !! Cześć opozycji jest już na to przygotowana. Do realizacji tego planu potrzebna jest proniemiecka opozycja. Tacy ludzie są – Petru i Nowoczesna.DE plus resztki PO.
Jedyną przeszkodą może być aktywne zachowanie Polaków. Jeśli Polacy wyjdą na ulice aby popierać swój rząd to nie może być jawnej ingerencji i oficjalnego wsparcia dla Nowoczesnej ale jeżeli reakcją Polaków będzie niemoc i obojętność to do lata będziemy mieć nowy-stary rząd złożony z PO i Nowoczesnej.
Przed nami wielka walka nie tylko o podmiotowość Polski ale jej istnienie jako niepodległego państwa. Mało kto chyba zdaje sobie z tego sprawę o co toczy się walka. Lato tego roku będzie bardzo gorące.
Tymczasem jednocześnie o Polsce w Europie ….
- zachodnie liberalno-lewicowe media masowo emitują informacje o braku demokracji w Polsce pokazując paloną we Wrocławiu kukłę Żyda
- Niesiołowski apeluje do przyjaciół Polski na zachodzie aby „dla dobra demokracji w Polsce i wolności sprzeciwiamy się instalowaniu w naszym kraju autorytarnej dyktatury, co właśnie ma miejsce. Prosimy ludzi dobrej woli w Polsce i na Zachodzie, europejskich komisarzy i wszystkich eurodeputowanych, aby nie dali się oszukać pisowskiej propagandzie, aby bronili wolności, prawdy i demokracji w Polsce”
- Ryszard Petru, szef Nowoczesnej.DE przekazuje, że poinformował europejskich przyjaciół z Brukseli, że „w Polsce jest opozycja, która jest skłonna przejąć władzę”. W rozmowie zaznaczył też, że „polskie społeczeństwo nie jest eurosceptyczne, tylko proeuropejskie, tylko rząd jakoś się zrobił eurosceptyczny”.
- szef KOD-u niejaki Kijowski, jest ścigany przez komornika za niepłacenie alimentów w wysokości 80 tysięcy złotych ale leci samolotem do Brukseli (kto go sponsoruje ?) i odbywa spotkania z czołowymi europejskimi komisarzami przedstawiając dowody na łamanie demokracji w Polsce
- w wojsku polskim agituje się oficerów aby nie wypełniali rozkazów nowego kierownictwa MON
W tym samym czasie przedstawiciele ruchu śląskiego donoszą do Brukseli na Polskę: „(…) pozwalamy sobie zwrócić uwagę Szanownych Deputowanych, że obie te partie (tj. PO i PiS) od wielu lat, wspólnie biorą udział w dyskryminacji ponad 847 000 osób narodowości śląskiej oraz 509 000 osób używających język śląski. W Polsce osoby narodowości śląskiej nie mogą zrzeszać się, (…). Nie pozwala się również wystawiać tym osobom kandydatów do władz w Polsce: do rad gmin, do sejmików wojewódzkich, do sejmu i senatu. (…) ZLNŚ ma nadzieję, że Parlament Europejski poza zajmowaniem się sporami międzypartyjnymi znajdzie również czas na zajęcie się łamaniem swobód obywatelskich Ślązaków. (…). W razie potrzeby gotowi jesteśmy dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające dyskryminowanie Ślązaków w Polsce.”
Stowarzyszenie Osób Narodowości Śląskiej przygotowuje jednocześnie skargę przeciwko Polsce do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu, ws. rzekomego łamania przez Polskę prawa do zrzeszania się osób deklarujących narodowość śląską.
Przedstawiciele tej pro niemieckiej instytucji jawnie informują że „ostatecznym celem jest stworzenie narodowości śląskiej”
Ktoś gra na wielu instrumentach przeciwko Polsce a wszystko komponuje się w zgrabną całość aby Niemcy mogły przynieść zbrojną pomoc Polsce w ramach ustawy 1066. Dodajmy ustawy nadal nie zniesionej przez PiS. Komu trzeba będzie pomóc w Polsce ? Przede wszystkim trzeba będzie przywrócić demokrację, po drugie pomóc prześladowanej mniejszości śląskiej i żydowskiej po trzecie wiemy po co byli potrzebni w Polsce imigranci. Po to aby im pomóc w rasistowskiej i nacjonalistycznej Polsce.
Polska wkracza w bardzo gorący okres geopolityczny w którym albo obroni i umocni swoją niepodległość nawet jako lidera bloku państw Europy środkowej albo Polski nie będzie. Poczekajmy do lata – bo może być w tym roku w Europie wyjątkowe i bardzo gorące. Od ognia. Prawdziwego.
Grzegorz Nowak
amerbroker.pl
19 stycznia 2016 r
Komentarze
[2016-01-19] dar
No, głos pełen rozsądku! Tylko kto to uświadomi drugiej połowie nieświadomych Polaków otumanianych przez lata przez masową telewizję.
[2016-01-19] GerroN
Szydło nie miała wyboru. Musiała się pojawić, gdyby tego nie zrobiła to WSZYSCY uznali by, że ma coś na sumieniu. A tak poza tym, każda partia polityczna realizuje swój program i doskonale wie co robi. Nie zauważyłem jeszcze lekkomyślnych pomysłów. Kaczor nie bez powodu spotkał się z Orbanem, który miał podobne problemy w swoim kraju. Zasięgnął od niego rady i pomocy. A kilka dni po tym jak Orban wypowiadał się, że "nie poprze żadnych sankcji UE przeciwko Polsce" to KODowcy zrobili mu 200 osobową manifestację w Budapeszcie. Jeszcze nie jesteśmy na straconej pozycji: 1. media są powoli, ale sukcesywnie odzyskiwane 2. składane są projekty dotyczące anulowania ustawy 1066 3. PiS i Kukiz współpracują przy nowej ordynacji wyborczej 4. Nawet Kolonko swoimi filmami po 3 dniach uzyskuje 1,3 mln odsłon 5. Od dwóch miesięcy podczas demonstracji KODowców zazwyczaj pojawia się dwukrotnie liczniejsza kontrdemonstracja Solidarnych2010, czy to Gazety Polskiej, więc trend powinien się utrzymać. To daje nam wciąż przewagę i pokazuje świadomość obywateli. W TVP wiadomościach już pojawił się fragment filmu z nocnej zmiany, który oglądało w wieczornych wiadomościach 4,4 mln widzów! Za kilka miesięcy takim tempem ludzie będą już w większości doinformowani! Polacy widzą fałsz i obłudę Nowoczesnej i PO, ale są zagmatwani w ustaleniach PiSiorów np. dotyczącą sprowadzania uchodźców! Zamiast ich w ogóle nie przyjmować to pokazują narracje, że przyjmą ich pod "jakimś" warunkiem! Wiadomo, dopóki w wiadomościach nie ujrzymy ciapatego przekraczającego polską granicę legalnie to nie trzeba się martwić na zapas. Ciężko będzie wytłumaczyć naszemu narodowi, by bronił obecnej władzy, gdy wszystko podrożeje podczas następstw ataków spekulacyjnych. Jeżeli nam się nie uda. Przegramy całą batalie to pozostaje poczekać na "muzułmański chaos" i wtedy odeprzeć wrogie siły w Polsce! A to się uda, ponieważ 95% społeczeństwa tej hołoty nie chce i nie zaakceptuje nigdy! Polaku!!! Pora wyjść z domu, odstawić laptopa i zorientować się czy w mieście w którym mieszkasz nie organizują kontrdemonstracji wobec KODowców! Do zobaczenia...
[2016-01-19] Gość
Panie Nowak, już sam nie wiem czy jest pan analitykiem giełdowym czy politykiem, jeśli to drugie to przyjmą pana w jedynej słusznej sekcie politycznej z otwartymi ramionami. PiS.da
[2016-01-19] Paździoch
trafił Pan idealnie z tymi Ślązakami. Mało kto dostrzega co naprawdę się dzieje w Polsce. Oglądałem debatę od pierwszej do ostatniej minuty i widzę że prawie tylko Niemcy "troszczyli" się o demokrację w Polsce i o prześladowanie narodu śląskiego. Co Pan myśli o debacie ?
[2016-01-19] G Nowak
@ PIS.da , i z pasji i z wykształcenia jestem analitykiem. Także ds. stosunków międzynarodowych więc potrafię dość dobrze oceniać również to co się dzieje w aspekcie geopolitycznym bez politycznego zacietrzewienia. Moja partia jeszcze nie powstała, daleko jej do PiS-u bo z przekonania jestem zwolennikiem ruchu narodowego ale jak widzę co robią Niemcy z Polską i kto im w Polsce w tym pomaga to sumienie nie pozwala mi milczeć. Jeśli ma Pan tak radykalnie odmienne zdanie i ubliża innym - cóż to kwestia Pana wychowania. O ile jest Pan Polakiem - to pewne rzeczy Pan zrozumie dopiero wtedy kiedy będą się one realizować. Ja dostrzegam je dużo wcześniej.
[2016-01-19] emo
ale w takim razie nachodzcy potrzebni sa dla kazdego kraju - regionu EU, w ktorym wciaz tkwi chocby ziarenko narodowosci, a moze (federalna) policja EU od Camerona, Merkel i innych swiatlych zaprowadzi porzadek
[2016-01-19] G Nowak
@ Paździoch, obejrzałem z wnikliwym zainteresowaniem również od początku do końca tę żenującą niemiecką nagonkę na Polskę. Pierwsze refleksje mam takie. Liczyłem na pyskówkę ze strony PO ale roztropnie się wycofali. Gdyby tego nie zrobili to Polacy by ich masowo odrzucili. Ich role przejęli Niemieccy koledzy z ich frakcji. Zaskoczony byłem dwiema rzeczami. Pierwsza to bardzo dużo głosów sympatii i poparcia ze strony krajów środkowoeuropejskich i także z innych krajów z klasycznego zachodu. Po wtóre - p. premier nie uważałem za okaz błyskotliwości i wydawało mi się że polegnie w siedlisku wilków, lisów i hien. Myliłem się, bo w trakcie dyskusji kilka razy błysnęła takimi ripostami, że byłem absolutnie zaskoczony. Dobrze, że pozytywnie. Po wtóre wydawało mi się, że jest mało pewna siebie. Też się myliłem. Była także bardzo wyważona, co jest pozytywne bo cześć osób może w ten sposób do siebie zjednać. Zauważalny był także bardzo niski merytoryczny poziom dyskusji - jakieś ogólne zarzuty niemieckich lewaków, pierdoły nie poparte konkretami. Konkluzji generalnej jednak nie zmieniam. To co pisałem przed debatą - podtrzymuję. Debata była pretekstem do wszczęcia nadzoru nad Polską. O wszystkim zdecydują Niemcy i ich wierne pieski z Belgii. Holandii Luksemburga i paru innych wasali. Berlin ma większość i Berlin zadecyduje że trzeba zrobić rezolucje, że komisja wenecka musi wydać taki a nie inny werdykt. Dzisiaj wyglądało to pozornie jakby Polska wygrała. Moim zdaniem to tylko pozory. Obym się mylił ale nie sądzę. Polska jest tylko częścią dużo większego planu i to wszystko musi być zsynchronizowane. Rezultat wyborów w Polsce sporo namieszał i dlatego wszystko jest jeszcze w grze, dobrze że przede wszystkim w rękach Polaków.
[2016-01-19] Jarząbek
Nie oglądałem całości debaty , ale to co widziałem to podział na 3 głosy : Niemcy popierające kodowców , kraje Europy środkowo-wschodniej popierający politykę Polski i reszta , wykorzystująca debatę do sygnalizowania różnych problemów pobocznych.
[2016-01-19] G Nowak
@ emo, jeśli w tym roku ma już się zrobić ruchawka z uchodźcami to ważne jest aby opanować na początku kraje z największym potencjałem, które mogą stanowić zagrożenie dla realizacji planu. A to Polska własnie. Z Węgrami czy Czechami można sobie poradzić w kilka dni. Tak, ma Pan rację, powołanie wspólnej europejskiej armii, policji czy służb granicznych to śmierć dla państw narodowych i wolności obywatelskich. Mam nadzieje, że PiS się opamięta i odrzuci koncepcję europejskiej armii bo przecież jakiś czas temu Kaczyński był zwolennikiem tak głupiego antypolskiego pomysłu. Jeśli PiS będzie za takimi instytucjami nadzoru to trzeba będzie walczyć z PiS-em.
[2016-01-19] emo
@ G Nowak jak Pan widzi zabezpieczenie sie w niewielkim stopniu w walutach gl. chodzi mi o rubel? oczywiscie tez uwazam ze inwestycje w wlasny biznes, dzieci, zdrowie swoje i bliskich, duchowosc, rzetelne informowanie siebie nawzajem, rozwijanie wiedzy (z zakresu upraw, negocjacji, budownictwa, elektryki...), kruszce sa najwazniejsze.
[2016-01-19] Der Szpicel
Kto wpuścił KOD do parlamentu europejskiego ? Nie wiadomo !! http://niezalezna.pl/75182-kto-wpuscil-kod-do-parlamentu-europejskiego-kod-nie-wie-kompletnie-nieistotne
[2016-01-19] emo
@Der Szpicel ciekawe to jest FRIDRICH Chopin Warsaw Airport
[2016-01-20] Paprociak
Moim zdaniem Pis tak wkurzył część finansistów i Polaków że z tego sie już nie wygrzebie. Duzi zagrają na osłabienie złotówki i dług publiczny udusi finanse, a stąd prosta droga do greckiego scenario. No jeszcze jest możliwa drukowanie złotówki przez Pis w celu przedłużenia agonii ale to już skok w przepaść. Jeśli prezes się na to zdecyduje to jeszcze nasze wnuki będą to spłacać. A można było spokojnie poczekać na swoich sędziów w trybunale, skupić się na wymiarze sprawiedliwości pozamykać kilku lekarzy, i wtdedy dopiero w jesieni 2016 uderzyć z uśmiechem na twarzy.
[2016-01-20] Dzola
Greg, nagonka była pewna, bądź spokojny o dalsze losy nowej Polski, właśnie ona powstaje na naszych oczach. Mało kto spodziewał się wygranej Dudy, mało kto spodziewał się większości w parlamencie, wielu nie dowierza kolejnych wygranych. Powoli, cierpliwie dojdziemy do celu. Mohery mocno pracują. Jeśli Bóg z nami to kto przeciw nam. Jeśli dożyjemy zwycięstwa Greg, to myślę, że powinieneś dać na mszę za nową wielką Polskę, bo wygramy wyłącznie dzięki Bogu. Z takimi przeciwnymi siłami tylko On może sobie poradzić. Wiesz dobrze co się dzieje i dobrze patrzysz do przodu, tylko za bardzo pokładasz wszystko w niepewnych rękach ludzkich. Życzę Tobie i wszystkim poznania prawd objawionych, bez których nie da się spokojnie żyć. HEY. Dzola
[2016-01-20] Gość
Film ten nabiera jeszcze większego znaczenia, szczególnie teraz: https://www.youtube.com/watch?v=s-dFeHUOLh0 M24
[2016-01-20] adam
Jak się cieszę ze można bez nerwów oglądać wiadomości tvp. Po 8 latach patrzenia na te chamskie resortowe ryje i duPOlisow to jest dla mnie ogromna radość. Na pohybel zaprzancom gorszego sortu
[2016-01-21] G Nowak
No i wykrakałem. W parlamencie Europejskim niemiecka V kolumna działająca w opozycji prowadzi taką oto propagandę. "Polska prowadzi kulturowe ludobójstwo Ślązaków" http://www.kresy.pl/wydarzenia,europa-zachodnia?zobacz/ruch-autonomii-slaska-w-pe-polska-prowadzi-kulturowe-ludobojstwo-slazakow
[2016-01-21] G Nowak
@ paprociak, bez paniki, wolny człowiek zawsze ma wybory. Strach to zły doradca. Jak Polacy zobaczą, że rzeczywiście banki i globalne korporacje działają przeciwko Polsce to mamy wielką broń przeciwko nim. Przenieść rachunki bankowe do polskich banków. Natychmiast. Da to po pierwsze bezpieczeństwo a po drugie odetnie bankom źródło finansowania operacji przeciwko Polsce. Ja sam miałem kilka rachunków bankowych, wszystkie pozamykałem nie mam już żadnego w zagranicznym banku. Z pobudek etycznych nie chcę współuczestniczyć w finansowaniu działań antypolskich. Zróbmy tak wszyscy a zagraniczne banki w Polsce zbankrutują - nie trzeba ich będzie wykupywać, repolonizować. Zresztą zbankrutują najpóźniej już za rok, kto pierwszy przeniesie rachunek do polskich banków ten zachowa swój kapitał - reszta straci pozostając w zachodnich bankach. Po wtóre patriotyzm konsumencki. NIGDY nie kupuję zachodniego produktu jeśli mam polski odpowiednik. I robię tak od lat zawsze przy każdym nawet najmniejszym zakupie. Cóż z tego że nam osłabią złotego ? Przecież są instrumenty aby swobodnie kreować sprzedaż pieniądze i ustawić właściwe relacje finansowe. PiS ma większość i widzę że mają jaja i w miarę eskalacji antypolskiej retoryki będą działać. Przyznam, nie doceniałem ich determinacji ale po dotychczasowych czynach popieram to co robią. Żeby Polska była Polską - nie potrzebujemy zmian. My potrzebujemy REWOLUCJI !!!! Nie dziwi mnie więc, że każdy rząd który będzie ograniczał interesy zachodnich korporacji będzie opluwany.
[2016-01-21] G Nowak
@ Dzola, w jednym muszę Ci przyznać rację. Skala i tempo zmian które trzeba zrobić w Polsce aby przywrócić jej podmiotowość i suwerenność wymagają nadludzkiego wysiłku popartego przez większość społeczeństwa. Na razie duża część społeczeństwa jest manipulowana i jeszcze do końca nie rozumie o co tu chodzi i traktuje obecny spór jako polityczne awanturnictwo. Nie o awanturnictwo i stołki tu jednak chodzi. Cóż, trzeba obserwować i aktywnie popierać to co dobre a ostro protestować przeciwko temu co złe. Także ze strony władzy.
[2016-01-21] Dzola
Greg, zgadzam się całkowicie. Wazeliniarzy nie cierpię w każdej opcji. Pierwszy wytknę zmianę obranego kierunku. Nie mamy odwrotu jeśli chcemy mocnej Polski. Sam widzę jak media spustoszyły ludzkie umysły, nawet wśród najbliższych. Lecz najważniejsze, aby dać ludziom odczuć poprawę na własnej skórze a wszystko pójdzie jak z płatka. Robisz dobrą robotę i każdy niech to samo czyni wokół siebie, powoli, cierpliwie i spokojnie. Każda zdrowaśka za Ojczyznę mile widziana. Dzola
[2016-01-21] Gość
Jeszcze jedno. Mamy ogromny potencjał w postaci Aniołów Stróżów, który powinniśmy wszyscy wierzący (niewierzący też ich mają)uruchomić. Te zastępy anielskie to ogromne wojsko Boże. Mobilne jak nikt inny a jakby ktoś zapomniał, to uruchamia się je za pomocą modlitwy lub nawet samej myśli. Już sobie wyobrażam popłoch diabłów jeśli wezwiemy tej pomocy. Osobiście uruchamiam Anioła pana Schulza bo biedak pewnie nudzi się przy nim, aby puknął go mocno w łepetynę, niech się ocknie ze swojej do nas wrogości. Jak szturmem zaatakujemy całą resztę liberalnej sitwy, efekty będą murowane. Do dzieła.
[2016-01-21] piotr
Z całej histerii w Brukseli cieszę się że Polacy mieli okazję zobaczyć kto zdradza Polskę .Myślę że będą o tym pamiętać w kolejnych wyborach.
[2016-01-21] G Nowak
@ piotr, Jeśli PiS straci władze to wyborów już nie będzie, żadnych. Będzie komisarz z EU np. Petru i wprowadzony zostanie stan wyjątkowy z powodu jakiegoś wyimaginowanego zagrożenia dla demokracji albo z powodu masowego napływu imigrantów których sprowadzą.
[2016-01-21] Gość
Moim zdaniem rząd powinien jak najszybciej rozwiązać problem kredytów frankowych, wystarczy jakiś krach i frank pójdzie ostro w gore, sporo osób może mieć problem ze spłata co uderzy w gospodarkę, tylko czy bedą mieli jaja postawić się banksterce?
[2016-01-21] xm
Będzie międzymorze :). To widać i czuć. Choć nie obędzie się bez potu i krwi. Bez paniki i bądźmy dla siebie życzliwi jak nadejdą trudne czasy.
[2016-01-21] G Nowak
Xm, dokładnie tak, rodzi się nowe mocarstwo nad Wisłą. Pisałem już o tym kilka lat temu. To było widać już wtedy chociaż byłem tu wyśmiewany za takie opinie ale teraz to już tylko osoby niepełnosprawne intelektualnie mogą tego nie widzieć. Nad Wisłą rodzi się mocarstwo choć bóle porodowe będą mocne a i niektórym naszym "europejskim przyjaciołom" towarzyszyć będzie sraczka z tej okazji. Pisałem też, że islam będzie naszym błogosławieństwem bo to dzięki niemu już za kilka lat upadną Niemcy. Po 2020 roku spodziewam się masakrycznego spadku znaczenia Niemiec, o ile przetrwają jako państwo w obecnym kształcie.
[2016-01-21] piotr
Osłabienie Niemiec jest już widoczne bo anglicy podnoszą sprawę litwinienki i kompromitują Putina czyli sankcje zostaną utrzymane .Obawiam się tylko że putek ma coraz mniej do stracenia p
[2016-01-21] KB
Polska jako jedyna ocaleje, przepowiednie sw Łucji https://polskobudzsie.wordpress.com/2016/01/18/oredzie-s-lucji-o-poczatku-iii-wojny-swiatowej-polska-jako-jedyna-ocaleje/
[2016-01-21] Dzola
Ten rok będzie przełomowy. Rok miłosierdzia, rocznica chrztu Polski, zapowiedziana wreszcie przez biskupów koronacja Jezusa na króla Polski. Jeśli wszystko pójdzie po myśli, a zwłaszcza koronacja, to zwycięstwo przyjdzie w miarę łatwo. Inaczej będzie ciężko. Po tym niedowiarki poznają siłę i potęgę Stwórcy. Przecież to już widać jak na dłoni. Dzola
[2016-01-21] G Nowak
@ KB, wyluzujcie z tymi przepowiedniami. Wszystkie służby specjalne w korzystnym i zaplanowanym dla siebie czasie "odnajdują" cudownie zmodyfikowane stare przepowiednie aby skanalizować socjotechnicznie społeczeństwo na określone działania. Tak jak z coraz to nowymi przepowiedniami Nostradamusa i to samo robi Watykan realizując określone interesy. Z tego co przeczytałem to ta siostra Łucja jako niepiśmienna 13 letnia dziewczynka musiałaby być geniuszem skoro znała doskonale położenie polskich miast na Śląsku i Pomorzu. Jedyny człowiek którego przepowiednie można brać poważnie pod rozwagę bo są dobrze udokumentowane na lata przed wydarzeniami to jest o. Klimuszko. Żadna sw. Łucja i żaden Nostradamus - to wszystko dobrze zorganizowane mistyfikacje. Nie wierzcie żadnym przepowiedniom bo nikt za was nic nie zrobi tylko weźcie swój los w swoje ręce. Do roboty !!. Jak trzeba bronić kraju to trzeba wychodzić na ulice a nie siedzieć na dupie z pilotem w ręce i oglądać ogłupiający pedałen.
[2016-01-21] G Nowak
@ Dzola, jak to w tym roku jest rocznica chrztu Polski ?
[2016-01-21] Jagre
1050 rocznica w KK jest okrągła ☺
[2016-01-21] Jacek
Ja uważam że tragedii nie będzie. Zero - jedynkowo nie można myśleć. Co do napływu imigrantów to widać opór niejednego państwa. W samych niemczech już buntują się bardzo. Gdzieś granica będzie ustanowiona. Co do ingerencji unii w nasze sprawy. Też jestem temu przeciwny ale po namyśle sądzę, że skoro weszliśmy do unii to pewne wspólne zasady nas obowiązują. A jeśli chcemy się izolować to proponuję wystąpić z unii i iść swoją drogą. Czy to będzie się opłaciło? Może tak może nie, tego nie wiem. Wiem, natomiast że nie można być w pewnej organizacji/unii i robić tylko to na co samemu się ma ochotę a jednocześnie czerpać korzyści w postaci programów, dopłat i wsparcia. Coś za coś.
[2016-01-22] Paprociak
G Nowak o Niemcy bym się nie bał ten naród ma potencjał (patrz 2 wojna) i niedługo zrobią taką zawieruszkę u siebie że módlmy się aby na Śląsku się zatrzymali. Kasę na to i ludzi do tego mają. My musimy z projektem "imperium Polska" czekać na słabego Iwana co nastąpi szybciej niż się spodziewamy. Chiny i Turcja też chcą na rusku coś ugrać. My wojskowo to możemy teraz ruskim i turasom skoczyć o niemcach nawet nie wspomnę. A całe to Pisowe miedzymorze ma potencjał gospodarczy Włoch to z czym do ludzi? Moim zdaniem to trzeba teraz siedzieć cicho inwestować w armię i wzmacniać Upowca bo on w nas ma tylko nadzieję i może być dla nas cennym sprzymierzeńcem.
[2016-01-22] G Nowak
@ Jagre, A to rozumiem. Będziemy obchodzić 1050 rocznicę podbicia Polski przez chrześcijaństwo Watykańskie reprezentujące historycznie interesy niemieckie. Można by nawet powiedzieć że jest to rocznica pewnego rodzaju wrogiej okupacji naszego kraju. Zarówno historia KK jak i co boli historia oficjalna ukrywa prawdę o chrześcijaństwie w Polsce. Otóż chrystianizacja Polski była dużo dużo wcześniej niż zakłamuje to Watykan. Przed wprowadzeniem w 966 r. chrześcijaństwa niemieckiego wrogiego Słowianom i reprezentowanego przez Watykan co najmniej 100 lat wcześniej w Polsce istniało chrześcijaństwo słowiańskie zwane cyrylo-metodiańskie. Świadczą o tym szczątki katedr odkrytych we Wrocławiu, Krakowie czy Przemyślu albo chrzcielnicy z Wiślicy. Mieszko pierwszy wcale też nie został ochrzczony tylko zmienił wiarę z obrządku słowiańskiego na łaciński. Piszą o tym choćby ks. Prof. Umiński z KUL albo p. prof. Lanckorońska czy Henryk Paszkiewicz. Watykański KK reprezentujący interesy Niemców pałał wielką nienawiścią do chrześcijaństwa słowiańskiego i niszczył wszelką materialną i duchową spuściznę po nim. Nie na próżno Rosjanie wmawiają nam, że Polacy to zdrajcy Słowian. Bardzo dużo w tym prawdy. Poddaliśmy się wiele razy duchowo i ideologicznie naporowi cywilizacji germańskiej. Zatraciliśmy trochę nawet swoją słowiańską duszę. Nie ma się jednak co temu dziwić bo od tysiąca lat trwa holokaust Słowian organizowany przez najazdy germańskie. O tym holokauście się nie mówi. To także element fałszowania naszej wielkiej tożsamości historycznej. Bierze w tym udział i nauka i religia. Czas aby w dobie Internetu poznać swojej prawdziwe korzenie i stworzyć wspólnotę narodów słowiańskich które razem stworzą imperium mogące przeciwstawić się każdemu wrogowi. A swoją drogą także Prusowie nie byli poganami tylko wyznawcami chrześcijaństwa obrządku cyrylo-metodiańskiego i niszczyliśmy ich pod dyktando germańskie. A żeby było jeszcze ciekawiej to przed obrządkiem cyrylo-metydiańskim istniało w Polsce chrześcijaństwo ariów. Niestety zarówno nauka jak i KK realizują interesy tych którzy rządzą i stąd prawdziwa wiedza jest ukrywana aby łatwiej zarządzać wielkim narodem którego historia nie bierze się od 966 roku ale jak piszą kroniki arabskie, perskie czy skandynawskie sagi – naród Sarmatów zamieszkujący Polskę był niegdyś wielkim mocarstwem rozpościerającym się od muru chińskiego do morza sarmackiego i gór sarmackich. Historie piszą zwycięzcy. Warto o tym pamiętać.
[2016-01-22] G Nowak
@ Paprociak, Międzymorze nie jest koncepcją Pisowską, lecz słowiańską i potencjał tego obszaru jest ogromny. Recz w tym, że jest to koncepcja wyśmiewana i lżona przez wszystkie opcje wrogie tym ideom a maja one aktualnie władze w Polsce i media więc piorą ludziom mózgi. Ale zgadzam, się z tym, że powinniśmy teraz siedzieć cicho i się maksymalnie inwestować w armię.
[2016-01-22] Gość
@G Nowak - jedna zasadnicza korekta historyczna - papiestwo w tym czasie tj. X-XII w. było jedyna siłą przeciw cesarstwu niemieckiemu, które rościło sobie tytuł cesarstwa rzymskiego [stąd pozornie dziwaczny tytuł: "Cesarz rzymski narodu niemieckiego"] i chciało podporządkować sobie papieża na wzór bizantyński. Chrzest Mieszka zainicjowany z Rzymu był logicznym krokiem w ówczesnym układzie sił. Dzięki temu Mieszko - nominalnie książę Rzeszy - był faktycznie niezależny dzięki poparciu papiestwa, które jemu dało nowe archidiecezje zpominięciem cesarza niemieckiego, który chciał rozszerzyć istniejące archidiecezje niemieckie na wschód [proszę zwrócić uwagę - dla Watykanu "nowe" archidiecezje w Polsce na tzw. "ziemiach odzyskanych" po 1945 - były tylko przywróceniem stanu PIERWOTNEGO z czasów chrztu Polski - to rozumiał nawet rząd komunistyczny za PRLu, dlatego komuniści pozwolili na oficjalne obchody - było nie było - CHRZTU Polski]. Politykę Mieszka, równoważenia sił - antycesarską i propapieską - kontynuował Chrobry, który właśnie dzięki papieżowi mógł się koronować na króla Polski w dogodnym momencie w 1025 roku. Bez wsparcia papiestwa non-stop - BARDZO SILNEGO WSPARCIA I DŁUGOFALOWEGO - nie byłoby o tym mowy. Królestwo Polskie powstało de facto jako wynik wyzyskania przez nas rozgrywki papiestwa z cesarstwem. Dokładnie tak widzi to Koneczny - Polska jako państwo walczące z bizantynizmem - niemieckim i potem moskalskim...
[2016-01-22] G Nowak
@ gośc, istotnie walka tiary z koroną była faktem. Pominąłem ten wątek z tego powodu, że chciałem dobitnie zaakcentować bardzo ważny dla Polski fakt, że głównym celem ekspansji dla Niemiec zawsze były ziemie Słowian i tak jest do dzisiaj a papiestwo stanowiło istotne narzędzie tej polityki. Chociaż okresowo walczyli o prymat i między sobą. Równie ciekawy jest też fakt, że Piastowie jak się teraz okazuje byli ostatnią linią cesarskiego rodu franków i z tego powodu zjazd gnieźnieński był przywróceniem kontynuacji prawowitej władzy nad całym cesarstwem rzymskim dla Chrobrego. Z winy Niemiec i to zostało złamane. Historia o tym milczy ale są już naukowcy którzy nie pracują na państwowych uczelniach a publikują prace badawcze na ten temat. Prawda jest taka, że jak byliśmy pod panowaniem Moskwy to historycy pisali o Słowianach aż do Rzymu. Jak rządzi nami Niemiec z Brukseli to piszą bzdury, że Piastowie byli Vikingami. Kto płaci ten wymaga.
[2016-01-22] Gość
@G Nowak - taka uwaga - siostra Łucja orędzie dot. m.in. Polski spisała na podstawie objawienia w klasztorze Coimbra, które miała jako dorosła osoba. Stąd ani 13-letnia dziewczynka, ani niepiśmienna. To nie tak, że tylko objawienia w 1917 i koniec - w tym clou sprawy. Natomiast absolutnie nie zgadzam się z twierdzeniem, że Polacy to zdrajcy Słowiańszczyzny. Taka narracje usilnie wszczepiają Moskale od czasów testamentu politycznego Piotra I, który jasno powiedział: "tylko wtedy będzie nasze Imperium, gdy zniszczymy Polskę" - to wymagało zniszczenia wartości, jakie reprezentowali Polacy. Notabene: - z jednej strony jeszcze w czasach Katarzyny II wszyscy oświeceniowi "pożyteczni idioci" [albo i nie idioci - Wolter wprost mówił, że chwali carycę, bo mu przysłała futro z soboli, dar naprawdę królewski, więc pisze, co ona chce, a zresztą on do Moskwy się nie wybiera...] chwalili cnoty carycy i jej postępowość i dobrobyt w jej imperium, a z drugiej strony sama caryca w listach do króla Stasia gorzko się żaliła na ruskich chłopów, co to uciekali z jej "cudownego" imperium do Rzeczpospolitej... Prawda jest taka, że Kadłubek spisując swoje Kroniki powoływał się na stare księgi z kościołów krakowskich, z których powtórzył opowieści o Sarmatach, wojnach z Aleksandrem Macedońskim, co dopiero teraz okazuje się prawdą. Przy okazji - te księgi były praktycznie na pewno spisane w kościołach obrządku Cyryla-Metodego przed 966 - nieprawda więc jest, że zniszczono rdzeń przekazów i tradycji dawnej chwały Sarmatów, spisane za starego kościoła chrześcijańskiego-słowiańskiego - do czasów Kadłubka i na pewno jeszcze w XIII wieku księgi i przekaz istniały i zostały zapisane w katolicyzmie polskim, tworząc i podtrzymując etos szlachty sarmackiej... Ale rdzeniem istoty pojmowania władzy przez ariów była idea, że władca musi być wybrany przez światłość [stąd opowieści o królu Arturze - sarmackim władcy, którego królewska godność wskazało samo Niebo testem z Excaliburem w skale - mieczem dla godnego władcy - że dosłownie cytując Kadłubka: "nie jest godzien władzy ten, który jej nadużywa". Otóż CAŁE dzieje Królestwa Polskiego były walką z bizantynizmem germańskim i moskalskim. A bizantynizm to uroszczenie, ze skoro zdobyłem władzę, to jestem automatycznie namaszczony i "cel uświęca środki" czyli władca bizantyński nie podlega prawu moralnemu, więcej, to co robi, choćby po kolana brodził we krwi, jest automatycznie słuszne, bo jest "namaszczony" i nie podlega osądowi poddanych. TO JEST ZDRADA ISTOTY SŁOWIAŃSZCZYZNY - a jej głównym beneficjentem i głównym zdrajcą - Moskwa. Jak w sztuce "Kordian" Słowackiego - car mówiąc "Przysięgam" nie może wg polskiego - czyli starosłowiańskiego i sarmackiego rozumienia złamać przysięgi - a wg widzenia moskalskiego to tylko jego łaska, niczym nie czuje się skrepowany, wszystko mu wolno złamać i wypowiedzieć. Dlatego przez setki lat, praktycznie do rozbiorów, to Rzeczpospolita była nadzieja dla ludów, głównie słowiańskich, pod panowaniem tureckim - bo była WIARYGODNA w tym najgłębszym starosłowiańskim i szlachecko-sarmackim rozumieniu. Moskwa - nie i to mimo wielkiej kampanii promowania tzw. panslawizmu, który oczywiście wyszydzał Polskę jako "zdrajcę" - bo zwalczali tak niebezpiecznego konkurenta ideologicznego [mimo, że wtedy byliśmy pod zaborami - a i tak się tego dziedzictwa ideowego Rzeczpospolitej bali [!] i dlatego je tak oczerniali] - i tak to nawet do dzisiaj sami Polacy bezkrytycznie powtarzają starą zjadliwą, krętacką i odwrotna do prawdy propagandę Moskwy w ramach serwowania "polityki wstydu" [Michnik tego nie wymyślił - tylko skopiował]... bo przecież nie trzeba wielkiego badania historii, żeby zobaczyć prawdziwego zdrajce skumanego z Germanami, cała praktycznie historia pokazuje jak dobrze Moskwa i Germania zawsze się razem rozumiały i zwąchiwały i były taki bliskie sobie wspólnymi "genami narodowego charakteru" - oczywiście kosztem słowiańszczyzny.... W sumie: to Rzeczpospolita była emanacją najlepszych wartości starosłowiańskich i sarmackich, a Moskwa - ich zdradą w imię turańsko-bizantyńskiego snu o imperium - i z tych srebrników sprzedanej słowiańszczyzny dalej Moskwa uparcie nie chce zrezygnować... Polecam przeczytanie "Od Ariów do Sarmatów" - autor Piotr Makuch napisał książkę na podstawie pracy doktorskiej - obronionej.
[2016-01-22] Gość
A co to Pisowe międzymorze oznacza bo na razie widzę Węgrów i może Słowaków. Czech jako była perła Habsburgów dużo bardziej kocha Niemca niż nas. Bułgaria ze swoją biedą?? a może dawne republiki nadbałtyckie? gdzie więcej Ruskich niz rdzennych mieszkańców. Zostaje lawirowanie między Niemcami i USA które odzyskały oddech oraz zbrojenia, najlepiej przez polski lub izraelski/usa przemysł.
[2016-01-23] Gość
Międzymorze to nie "Pisowe" tylko polskie=nasze w sensie liderowania. Czechy ostro poróżniły się z Niemcami przez uchodźców i niemieckie promowanie islamu. I woleli i wolą szwedzkiego Gripena i austriackiego Pandura, a Niemcy do V4 nie należą. "Ruskich" jest MNIEJ, niż Bałtów. Bułgaria biedna - dlatego tym bardziej woli Polskę, niż silnego hegemona jak Niemcy, czy Rosja. Międzymorze teraz się nie utworzy - za wcześnie, zbyt niedogodne warunki. Natomiast krajowe i międzynarodowe promowanie i ucieranie tego pomysłu ma jak najbardziej sens. Gdy Unia się zacznie rozsypywać, wtedy idea Międzymorza [skojarzona i wsparta projektem "16+1"] zacznie stawać się coraz bardziej atrakcyjna - SAMI PRZYJDĄ, bo powstanie takiego bloku państw Europy Środkowej w basenie ABC, będzie generowało duże korzyści dla wszystkich uczestników - a Polskę sama jest mianowana liderem przez Słowację, Węgry, Rumunię, Chorwację - podkreślam liderem, nie hegemonem - i to korzyści tym większe i tym bardziej konieczne, im bardziej stara Unia będzie naciągała w Brukseli swoją stronę kołderkę korzyści. Tylko że procesy społeczne mają sporą bezwładność - dlatego promować i ucierać pomysł - i to na każdym polu [włącznie z kulturą i oczywiście polityką historyczną, która jest potężnym niewyzyskanym zasobem] trzeba z dużym wyprzedzeniem i aktywnie i konsekwentnie. To praca na lata. To długofalowa INWESTYCJA. Powtarzam - albo będziemy silni i powstanie Międzymorze [bliższe "16+1", niż ideom Piłsudskiego], albo nas zjedzą i przekształcą w zbankrutowane niewolnicze kondominium kadłubowe w ramach Mitteleuropy. Co widzą i na pewno nie podoba się to innym krajom Europy Wschodniej, które także czeka ewentualna Mitteleuropa. Tu nie chodzi o idee i uczucia, tylko o twardy pragmatyzm przetrwania - gdy świat staje się coraz bardziej bezwzględny - przecież już w zeszłym roku socjalistyczna idea hojnej Unii jako "dobrego wujka", co to z próżnego bogactwa wszystkim naleje i będzie jak milicjant dzieci przez ulicę przeprowadzał i jeszcze koty z drzew ratował i nad zakrzywieniem banana się pochyli dla naszego dobra, ma się rozumieć - ta lukrowana i miła wszystkim Unia realnie i wizerunkowo umarła i nie wróci, za to pojawiła się Unia przymusów, Unia banksterskich komorników a la casus grecki, i Unia gróźb stosowania siły i szantażu obcięcia funduszy, ba - nałożenia kar i sankcji na "nieposłusznych". No i Unia, gdzie we Francji wprowadzono stan wojenny, zawieszenie praw człowieka i postępuje państwo policyjne - jako "wzór" dla innych....np. Niemiec i Beneluksu... Zmiany idą i to BARDZO wyraźnie - gdy jedne instytucje zawodzą, stają się bezużyteczne, nawet szkodliwe - powstaną inne. Natura, polityka i ekonomia pustki nie znosi. Jak my tego Międzymorza nie zrobimy - zrobią inni - a my znowu będziemy ten "mądry Polak po szkodzie" i pluli sobie w brodę. Czesi też widzą sens wspierania Polski, m.in. za politykę węglową, w sprawach imigrantów, w ramach grupy bojowej V4, to nie tylko sprawa deklaracji czeskiego europosła w PE, to sprawy pragmatyczne wspólnoty interesów, większe i bardziej długofalowe, niż z Niemcami. Bułgaria też woli zawrzeć kontrakt z Polską na remont MiGów-29, mimo ostrych zagrywek Rosji. Nawet dość wroga Litwa - o dziwo - poparła Polskę[pewnie mimochodem - ale jednak - PRAGMATYCZNIE], że Nord Stream 2 to test dla Unii jak sprawa Mistrali - http://biznesalert.pl/grybauskaite-nord-stream-2-to-test-dla-europy-jak-mistrale/ Jak PIS wygrał, to Łotwa i Estonia pierwsze pytały [i Ukraina zresztą też] o poparcie i sprawy obrony - bo czuja nóż na gardle, a bez Polski leżą... Tu nie chodzi o romantyczne idee, tylko twarde pragmatyczne racje za powstaniem takiego Międzymorza - jako bloku wolnych państw, realizujących wspólnie różne projekty, bo to się im wszystkim opłaca. Z naszą tradycją polityczną jesteśmy wiarygodni jako dobrowolnie uznany lider. Niemcy i Rosja chcą hegemonii wobec poddanych - tu nikt w tym względzie - nie tylko w Polsce - nie ma wątpliwości, dlatego jedyną realną alternatywą dla tych państw jest Międzymorze. Polecam http://www.wykop.pl/ramka/2964677/prezydent-chorwacji-chce-by-polska-byla-liderem/ Notabene: to nie tylko "16+1" i chińskie namaszczenie Polski wspiera Międzymorze, w 2016 dojdą państwa ASEAN [10 państw - 630 mln ludzi], które zdublują lub podczepią się pod "nowy jedwabny szlak", te państwa doszły do kluczowego porozumienia, że spełnienie normy w danym kraju oznacza spełnienie w całym ASEAN - to bardzo przyśpieszy intensyfikację wymiany handlowej - zyskujemy przez kolejną coraz większą strukturalną przewagę nad Zachodem, Zachodem dotychczas od 500 lat uprzywilejowanym względem Europy Środkowej. "– Chcemy, aby Polska stała się hubem dla handlu między Europą Środkową a państwami ASEAN, a nawet bramą do UE – zadeklarował wicepremier Mateusz Morawiecki podczas konferencji gospodarczej Polska – ASEAN i zapewnił, że rozwijanie współpracy z państwami stowarzyszenia, będzie należało do priorytetów rządu. -" To trzeba wspierać - zwrot na Wielki Wschód, który z Chinami [już połączonymi wspólnym rynkiem z silną Koreą Południową], Indiami i ASEAN liczy 3,5 mld ludzi - to największy i najbardziej dynamiczny [także innowacyjnie], najważniejszy rynek na świecie. Polecam lekturę: http://forsal.pl/artykuly/916148,asean-economic-community-10-panstw-azji-otwiera-wspolny-rynek.html
[2016-01-23] kryss
Panie Grzegorzu, niektóre wydarzenia opisuje Pan w bardzo ciemnych barwach, z jednej strony to może dobrze bo mocno pokazuje jaka jest skala danego zjawiska, z drugiej jest to jakby mocno wyolbrzymione. Pamiętam jak opisywał Pan sprawę Grecji, też było czarnowidztwo i akurat było trafione, być może i teraz ma pan racje ale jest po debacie i myślę że nie jest najgorzej. Oglądnąłem tą debatę, nasza Pani Premier wypadła bardzo dobrze (ma to jednak znikome znaczenie) i mocno urosła w moich oczach i pewnie większości Polaków. Chciałem natomiast zwrócić uwagę na innych deputowanych, którzy się wypowiadali. Odniosłem wrażenie, że poza kilkoma Zielonymi - niemieckimi, to reszta stała po naszej stronie. Najlepsza była wypowiedź Francuza, (tam też Front Narodowy rośnie w siłę), który stwierdził, że może teraz razem z Polską uda się tą unię rozwalić od środka. No jeśli takie też jest nastawienie chociażby części eurodeputowanych to przede wszystkim dobrze rokuje dla rozpadu unii i może jednak nie będzie dla nas tak czarno jakby się mogło wydawać?
[2016-01-24] paprociak
Miejmy nadzieje że do rozpadu EU nie dojdzie szybko bo Polska na tym bardzo by w obecnej chwili straciła. Kluczowa tu będzie rozwiązanie sprawy emigrantów i najbliższy rok. Mam jednak wątpliwości graniczące z pewnością czy Eu jest zdolna do takiego kroku. Tu trzeba by jedności i wytoczenia naprawdę ciężkich dział. Na Turków nie ma co liczyć rozgrywają oni swoją gierkę na Bliskim Wschodzie do której silna Europa jest im niepotrzebna i nie będą nikogo zatrzymywać a wręcz migrację będą wspierać. W tym układzie sił i w naszym polożeniu geograficznym co najmniej nierozsądne byłoby psucie sojuszu z Niemcami co obecna ekipa stara sie na siłę zrobić. Chyba że USA miałaby jakieś konkretne propozycje dla nas bo hegemonia DE w Europie im doskwiera. Sojusz z Rosją nie jest w naszym interesie bo to państwo nie ma przyszłości i zniknie pod naporem azjatyckich wrogów. A to międzymorze to fajna inicjatywa ale dla pokrzepienia serc a nie w realne dorażnej polityce. Nasz biznes to utrzymanie obecnego tempa wzrostu gospodarczego + inwestycje w zbrojeniówkę i infrastrukturę czego bez pieniędzy funduszowych i prywatnych zachodnich inwestorów nie zrobimy.
[2016-01-25] Gość
@paprociak: Jaki Polska ma "sojusz" z Niemcami? Znam tylko Traktat o granicy i Traktat o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Oba dotyczą albo granic albo zjednoczenia Niemiec. (https://pl.wikipedia.org/wiki/Polsko-niemiecki_traktat_graniczny, https://pl.wikipedia.org/wiki/Polsko-niemiecki_traktat_o_dobrym_sąsiedztwie) Co niby "obecna ekipa stara się na siłę zepsuć"?
[2016-01-25] Gość
jest sposób by to odeprzeć. Serbowie Łużyccy. Popierać ich starania o autonomię lub nawet dalej - niepodległość oraz przywrócenie języka serbskiego na obszarze całych Łużyc, w szczególności nauka tych, którzy dali się wynarodowić. Niemcy zostaną zepchnięci do obrony swoich osiągnięć germanizacyjnych, a my spokojnie Gorzelika wywalimy z Polski Ślązacy byli, są i będą Polakami. Tak jak reszta
[2016-01-25] Paprociak
No chyba jednak jest sojusz w ostatnich latach wspieramy Niemców jak możemy :). Kupujemy i modernizujemy Leopardy, bierzemy migrantów i niemiecka kasę. Zainwestowali tu takie pieniądze (niemcy) że chyba by tego łatwo nikomu nie oddali. O scenariuszu nacjonalizacji nie bedę wspominał.