Logowanie do serwisu
WiGometr - Indeks Nastrojów Inwestorów
Kiedy na gpw w Warszawie zacznie się hossa ?
w 2023 r
w 2024 r
w 2025 r

Głosuj

Zagłosuj aby zobaczyć wyniki ankiety.

Polska

>> POLIN - tajemnicze spotkanie specsłużb Izraela

 

 

 
 
W POLIN podejmowano bardzo ważne decyzje – a tymczasem w mediach cisza… 
 
 
W kwietniu w Polsce gościło wielu bardzo ważnych oficjeli z Izraela o których media specjalnie nie informowały. Żadnej pogłębionej informacji nie przedstawiały ani media rządowe z dobrej zmiany ani klasycznie media antypolskie typu tvn, wyborcza itd.
 
Do polski przybyli: 
 
Tamir Pardo, szef Mosadu (wywiadu zagranicznego),
Nadav Argaman, szef Szin Bet (wywiadu wewnętrznego)
Gadi Eizenkot, szef sztabu armii (IDF, Israel Defence Force)
Prezydent Izraela Rywlin 
 
Ciekawym jest to, że złamane zostały podobno zasady bezpieczeństwa skoro przybyło do naszego kraju tylu najważniejszych przedstawicieli służb specjalnych państwa Izrael. Oficjalnie osoby te przyjechały aby wziąć udział w marszu żywych. Oczywiście rezydenta Polin, Andrzeja Dudę, prezydent Rivlkin nie tylko zbeształ ale i opluł niemiłosiernie na spotkaniu w Auschwitz ale Duda udawał, że to tylko deszcz pada. 
 
Niemniej jednak sama wizyta tylu „szyszek” specsłużb budzi i zaskoczenie i zdziwienie. Musiano podejmować naprawdę bardzo ważne decyzje i wydawać bezpośrednie instrukcje odnośnie tego jak mają się zachowywać polskie władze. Ja typuję trzy tematy i co najmniej jeden z nich mógł być priorytetowo omawiany. 
 
Sprawa może dotyczyć nadzoru nad ważnymi projektami które realizuje Izrael w Polsce np. kwestii nielegalnych odszkodowań za bezspadkowy majątek pożydowski. Czyżby omawiano sposoby pacyfikacji Polaków na wypadek uchwalenia ustaw „odszkodowawczych” ?  Warto przypomnieć, że jak powiedziano oficjalnie w Sejmie w ubiegłym roku na jednej z komisji sejmowych w naszym kraju około 40 tysięcy Polaków, czy może raczej osób posiadającyh polski paszport zarejestrowanych jest jako agenci służb Izraela. Jak do tej pory nikt tego nie zdementował. 
 
Alternatywnie dopuszczam kwestie uzgodnień w sprawie potencjalnego konfliktu Izraela z Iranem gdyż sprawa ta nabiera rumieńców i jak widać Izrael szuka tylko pretekstu do zaatakowania Iranu. Jak wiemy prezydent Juda postawił nasze wojska do dyspozycji „sojuszników”. 
 
Jako trzeci ważny temat dopuszczam omówienie wielkiego zaangażowania Izraela w potężne polskie inwestycje infrastrukturalne. Generalnie chodzi o przejęcie i kontrole kluczowych sektorów gospodarki w których inwestycje  zapowiedział nasz pan premier Morawiecki. Największy i najpotężniejszy na świecie żydowski bank JPM został już w Polsce zainstalowany. Ba, biedna Polska dała im już nawet ponad 20 mln dotacji dla tego największego banku inwestycyjnego na świecie. Bank ten zapewne będzie organizował finanse na projekty premiera w Centralny Port Lotniczy, w elektrownie atomową, energetykę i transport.
 
Te wielkie inwestycje infrastrukturalne wymagają naprawdę olbrzymich nakładów a ewentualne przejęcie tych sektorów przez kapitał izraelski w postaci sfinansowania ich i przejęcia udziałów uzależniłoby nas i podporządkowało totalnie i na bardzo długi okres. Jednym słowem zero suwerenności Polski i absolutny dyktat nad naszym krajem. Żydowskie banki dałyby nam bez wahania olbrzymie kredyty które w praktyce byłyby niewolniczym łańcuchem na długie dekady.
 
Mechanizm jest stary i stosowany powszechnie, pożyczymy, skonsumujecie a my zainstalujemy się w waszym kraju na lata i będziemy eksploatować wasze bogactwa. Im będziecie mieli więcej problemów ze spłatą kredytów tym bardziej będziemy przejmować wasze dobra i dociskać miejscowy rząd aby podnosił podatki. Jak rząd podniesie podatki to nasze firmy będą miały mniejsza konkurencję i większą rentowność. 
 
Może ktoś ma lepszy pomysł co ustalali ci ważni przywódcy z Izraela, mi te trzy tematy wydają się na dzisiaj najbardziej prawdopodobne. 
 
 

Grzegorz Nowak 

serwis giełdowy amerbroker.pl 
 

 



Komentarze

[2018-05-07] Jarząbek
Dodam link, podsumowanie m-ca wg Brauna i Pana Nikt, nic o Żydach. https://www.youtube.com/watch?v=5YzUafGPa7o

[2018-05-07] Marcin
Brak słów, odechciewa się tu mieszkać :(

[2018-05-09] Gość
Ja już dawno olałem polskie piekło i w ciepłym kraju mieszkam, gdzie rzeczy są normalne. Polecam.

[2018-05-10] Marta
@ gość, nie masz czym szczycić uciekając od problemów za granicę, to takie małe tchórzostwo, takie pospolite tchórzostwo

[2018-05-10] Bartek
To wojna z Iranem też chyba już powoli wchodzi do gry

[2018-05-10] GNowak
@ Tak, Izrael prze do wojny za wszelką cenę. Proszę zauważyć ciekawą sytuację jaka nastąpiła w tzw. "demokratycznych krajach Zachodu". Przywódcy takich państw jak Wlk. Brytania, USA a teraz Izrael uzyskali od swoich parlamentów zgody na podejmowanie decyzji w kwestiach wojny. Świat schodzi bardzo niebezpiecznie na krawędź wojny. O wojnie mogą teraz zadecydować szaleńcy, psychopaci inspirowani przez tajne loże masońskie. Demokracja jest jedynie fasadą, rządzą tajne organizacje które realizują swoje plany. Całkiem możliwe, że wdrażane będą wszystkie te trzy punkty gdyż w czasach chaosu i wojennego zamętu najlepiej jest narzucać pewne projekty. Jeśli dojdzie do otwartej wojny z Iranem zapewne Rosja zdradzi Iran a Izrael rozbije Iran. Po takim zwycięskim konflikcie to dopiero będzie miał siłę i pewność Izrael żeby wdrażać swoje plany zarówno na Bliskim Wschodzie jak i w Polsce. Oj będzie się działo ...

[2018-05-10] Andrzej
Panie Grzegorzu , cenię Pana prognozy i teksty , jednakże trochę się gubię . raz czytam że Izrael to sztuczny twór który zniknie , a drugi raz że zaatakuje Iran i zwycięży co pozwoli mu wdrażać plany na Bliskim wschodzie(czyt. rosnąć w siłę) ?To samo dotyczy Polski , raz że możemy być potęgą jeśli wykorzystamy szanse, a inne kilka razy czytam o różnych zagrożeniach czy rzeczach które się już dzieją które nas zniewolą i oskubią a my będziemy dziadami w skarpetach (czyt. nigdy nie będziemy potęgą bo nic nam nie sprzyja) .. Będę wdzięczny za wytłumaczenie bo jestem bardzo ciekaw jaka w końcu jest bardziej prawdopodobna przyszłość nasza i np. Izraela który jak widać jest głównym złym tego świata ,który miesza ,niszczy w imię tylko swoich interesów.Nie czepiam się , po prostu mam mętlik w głowie ..gdybym Pana tekstów nie uważał za cenne ,zapewne nie zabrałbym głosu

[2018-05-11] GAL
@GNOWAK wydaje się że Rosja już zdradziła IRAN. Benjamin Netanjahu właśnie w tym celu pojechał do Rosji wywalczy tyle i aż "że jest mało prawdopodobne, by Rosja próbowała ograniczać działania militarne Izraela w Syrii". Izrael wynegocjował bierność Rosji, a Chiny mają podpisane kontrakty z IRANEM na ropę, gaz. Kiedy nastąpi atak Izraela na Iran, a on nastąpi wkrótce ropa osiągnie niebotyczne ceny. W pierwszej kolejności bombardowane będą instalacje strategiczne, w konsekwencji doprowadzi to do odcięcia Chin od surowców. Chiny z braku możliwości rozwoju gospodarki oraz patrząc na bierną postawę Putina na bliskim wschodzie wkroczą do Rosji zajmą północą i środkową Azję ich dawne tereny z bogatymi złożami ropy, gazu, metali ziem rzadkich. Pytanie jakie należy sobie zadać to jak zachowają się inne kraje bliskiego wschodu w reakcji na atak Izraela na Iran ?

[2018-05-11] GNowak
@ Andrzej, wszystko Panie Andrzeju jest tak jak na giełdzie. Są okresy krótkoterminowe, średnioterminowe i długoterminowe - i to cała odpowiedź na część Pana pytania dotyczącą pozornej sprzeczności między tym kiedy ten sztuczny twór zniknie a kiedy może urosnąć jeszcze w siłę i porządzić na Bliskim Wschodzie. Poza tym proszę zwrócić uwagę na to, że napisałem "jeśli dojdzie do otwartej wojny ..." - słowo jeśli implikuje wszystko. Wydarzenia są otwarte, zachowanie głównych aktorów determinuje dalszy rozwój sytuacji. Nie ma rzeczy stałych. Jeśli Polacy nie będą się buntować przeciwko nielegalnym żydowskim roszczeniom - to założą sobie jarzmo dla siebie i swoich dzieci. JESLI się zbuntują to już samym tym faktem otoczą się wianuszkiem państw z regionu które będą szukać oparcia w Polsce. Tak rodzi się potęga, trzeba pozbyć się strachu i otwarcie ale i uczciwie walczyć o swoje interesy oraz szanować sąsiadów. To każdy WOLNY Polak jest kowalem swojego losu. Ostry sprzeciw społeczeństwa powoduje reakcje i wymusza inne zachowania wrogów, nawet jeśli są to jakieś zaplanowane i złe intrygi to wszystko można wymusić, przesunąć a później sytuacja międzynarodowa może się diametralnie zmienić.

[2018-05-11] GNowak
@GAL, na to wygląda, że Netanjahu dostał od Moskali zielone światło dla wojny z Iranem. Jeśli wojna z Iranem będzie faktem to moim zdaniem najprawdopodobniej zwycięstwo Izraela w tym konflikcie będzie kamieniem węgielnym do powstania wielkiego zjednoczonego imperium islamskiego które następnie całkowicie zniszczy Izrael. Pytaniem jest to kto zjednoczy państwa islamskie i jak długo proces podboju i jednoczenia tych państw w jeden organizm potrwa. Bo to będą ostatnie lata pokoju światowego. Później pod nóż pójdzie Izrael i Europa Zachodnia. Wojna religijna stanie się faktem. Paradoksalnie taka sytuacja może być dla nas jedynym ratunkiem przed systematycznym niszczeniem Polski przez Berlin za pomoc EU czy też eksploatacji przez Izraelskie mafie reprywatyzacyjne. Dopóki nie powstanie duży konflikt co najmniej na skalę europejską - np. wojna domowa z islamem w Europie - Polska nie ma szans na odzyskanie suwerenności i przerwanie procesów eksploatacji naszego kraju. Tak więc islam może być czynnikiem bardzo pomocnym Polsce, oby tylko nasi agenturalni przywódcy nie wysłali nas na wojny w imię obrony cywilizacji świata zachodniego.

[2018-05-11] Gość
Panie Grzegorzu, a czy narod zydowski o tym nie wie? Mysle, ze jest to narod zbyt madry, zeby nie przewidywac konsekwencji wojny z Iranem? Byc moze taki jest plan, by wywolac wojne religijna.

[2018-05-11] Aleksander
Pakistan pewnie ich zjednoczy.Podobno amerykanie chca zdestabilizowac Pakistan.Dodatkowo zaczeli budowac baze w Kazachstanie nad morzem Kaspijskim.Okrazaja Rosje-Anakonda.

[2018-05-11] Paweł P.
Smutne jest to, że tylko Poseł Winnicki zabrał głos na ten temat w sejmie. Myślałem że ktoś jeszcze się odważy. Liczyłem na Kukiza, a tu cisza. Zastanawia mnie postępowanie Ruchu Kukiz 15 i samego lidera (z którym wiązałem pewne nadzieje). Najpierw głosowali za przyznaniem dotacji na remont cmentarza żydowskiego a teraz milczą na temat ustawy 477. Czy dołączyli już do PO i PiSu i w sprawach dotyczących Izraela głosują jak jeden maż? Co myślicie? Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

[2018-05-11] piotr
PANIE GRZEGORZU zastanawia mnie stanowisko Chin w konflikcie Jran Izrael .Chiny biorą ropę z Iranu więc nie będą się biernie przyglądać jak zydki z USA odcinają ich od zasobów nie tylko rosja ma tam swoje interesy

[2018-05-11] Andrzej
@GNowak dziękuję , w sumie sporą część odpowiedzi otrzymałem również w poście dla Gala. Dobrze , Załóżmy że Izrael jednak atakuje Iran i go niszczy pod warunkiem, że Chiny które mają tam interes nie interweniują (prawdopodobnie nie oficjalnie i nie zbrojnie) . My Polacy w krótkim terminie stracimy bo Izrael rośnie w siłę , robi co chce i prawdopodobnie skupia wtedy na nas uwagę aby wydoić z nas kasę bo reszte spraw ma pozałatwiane . Zastanawia mnie tu Pana wizja powstania wielkiego zjednoczonego imperium islamskiego które ma zniszczyć Żydostan i które będzie dla nas tym okienkiem możliwego odwrócenia niedoli. Arabia Saudyjska jest wasalem USA , Irak nie istnieje , Afganistan też , Egipt też gra jak USA chce i jest na ich smyczy póki co , ISIS to USA , Kurdystan ? Turcja nie pozwoli żeby oni powstali , z kolei jak powstaną to nie zjednoczą się z nikim bo każdy w regionie chce ich zdeptać. Zostaje Turcja ale ona nigdy nie zjednoczy się z Egiptem , zresztą Turków za ich zapędy ku odrodzeniu Państwa Osmańskiego też w regionie nie trawią . Teraz kolejne pytanie , czy w interesie Turcji jest żeby Izrael robił co chciał i panoszył się w regionie ?Oni są większym zagrożeniem wraz z USA niż IRAN. Pan zadał pytanie kto zjednoczy państwa islamskie , ale na tą chwilę jeśli Izrael pozamiata Iran to wszyscy muzułmanie są pozamiatani na najbliższe lata . Nie rozumiem też Rosji , oni są jacyś otępiali czy jak ? Iran jest jedynym krajem który im został w ewentualnym partnerstwie przeciwko "tym dwóm" , tym ruchem sami się pogrzebali ..?

[2018-05-14] Gość
Skąd przeświadczenie, że Izrael wygra wojnę z Iranem?

[2018-05-15] perez
Izrael nie wygra wojny z Iranem, bo jest to po prostu niemożliwe ze względu na możliwości mobilizacyjne Iranu oraz rozległe tereny będące naturalną górską twierdzą. Izrael (z USA) może natomiast spowodować izolację Iranu, co zatrzyma go w rozwoju na kolejne kilkadziesiąt lat i pogrzebie marzenia o odnowieniu perskiego imperium. Wystarczy odciąć Iran od doliny Eufratu (Irak) i zniszczyć infrastrukturę nadmorską. Izrael musi oczywiście grać ostrożnie, bo atakując Iran może doprowadzić do rozszerzenia wpływów Turcji, która już zrywa się ze smyczy USA. Tak czy siak, za kilkadziesiąt lat Izraela nie będzie w tym miejscu, dlatego jako plan B budowane jest Polin. Odważę się powiedzieć, że odszkodowania za 2WŚ będą Żydom zwracane w nieruchomościach (a nie w $), żeby mieli podstawy wrócić do Polin.

[2018-05-15] Gość
Warto posłuchać: https://www.youtube.com/watch?v=roQovN7fgbs

[2018-05-21] GNowak
@ perez & Abdrzej, wojna z Iranem nie będzie miała charakteru bezpośredniego starcia obydwu armii, no chyba ze zastępczo trochę na poligonie o nazwie Syria. Ja widzę ten konflikt jako zmasowana akcja lotnictwa i ostrzału rakietowego. To zniszczy krytyczną infrastrukturę Iranu i wyeliminuje go na długie lata z ambicji regionalnych. Ja na dzisiaj dostrzegam tylko dwa ośrodki siły które mogą doprowadzić do zjednoczenia islamu. Pierwszy to Pakistan i Afganistan które niebawem zostaną przejęte przez Talibów w ramach umowy z USA. W US już się przygotowują do takiej umowy, rozmowy już podobno trwają bo w USA brak sił i środków na utrzymywanie kontroli nad Talibami więc wolą się dogadać w sprawie koncesji niż okupować. A drugim krajem jest Turcja, nowe rosnące w siłę mocarstwo które urwało się z amerykańskiej smyczy. Taka Turcja mogłaby być dobrym sojusznikiem Polski przeciwko naporowi na Polskę Zachodu i naciskom USraela. Dopóki Watykan nie podpuścił Rzeczypospolitej do wojny z Turcją nasze relacje były bardzo dobre a chociażby wyroby polskiej "zbrojeniówki w tamtym czasie szły strumieniem do Turcji i dalej z czego czerpaliśmy olbrzymie dochody. Relacje się zmieniły odkąd podpuścił nas do wojny z Turcją Watykan. Taktyczny sojusz z Turcją do bardzo mądry kierunek ale do tego trzeba mieć niezależną i polską władzę w Polsce.

[2018-05-22] Gość
Kiedy to Watykan podpuścił nas do wojny z Turcją? Tatarzy łupili Podole, Turcja weszła na ostro do Europy i to były powody realne.

[2018-05-22] GNowak
@ gość, łupienie Podola było konsekwencją zachowań Rzeczpospolitej. Turcja walczyła tylko z Habsburgami a my robiliśmy złote interesy handlowe z Turkami, choćby tylko nasza broń biała strumieniem lała się strumieniami do Turcji i dalej. Na handlu zarabialiśmy olbrzymie pieniądze. Watykan naciskał jednak na Polskę aby pomóc naszym odwiecznym wrogom, Habsburgom i udało im się, pomagaliśmy za NIC. Gdybyśmy myśleli rozsądnie to powinniśmy wespół z Turcją podzielić sobie Habsburgów i być mądrym obrońcą Europy a nie głupim. Lansowane przez Watykan pojęcie Rzeczypospolitej jako "przedmurza chrześcijaństwa" to jedno z najgłupszych haseł które doprowadziło do upadku kraju poprzez wmieszanie nas w wojny z innowiercami, czyli Turcją, Rosją i Szwecją. Weźmy sobie choć ten turecki przykład. Naciskany przez Watykan i polskich biskupów król jezuitów - Zygmunt III - wysłał wbrew opiniom kanclerza i hetmana Żółkiewskiego oraz bez zgody sejmu doborowe polskie jednostki specjalne tzw. lisowczyków które wspierały "braci katolików". Lisowczycy siali spustoszenie, rozbili Węgrów pod Humiennem. Byli postrachem dziesiątki lat po swoich wyczynach, nie ma się więc co dziwić że Turcja zareagowała wojną przeciwko Polsce. Głupotą była również obrona Wiednia. Trzeba było poczekać na zdobycie Wiednia,odzyskać Śląsk i zająć Czechy a może nawet i przyjazne nam Wegry. To Watykan wmanewrował Rzeczpospolitą w wojny które ją tak osłabiły że doprowadziło to w konsekwencji do rozbiorów, zresztą przy błogosławieństwie Watykanu.

[2018-05-23] Dorka
nic tylko uczyć się historii z niej płynie mądrość a wszystkie rządy obcinają lekcje historii na rzecz religii

[2018-05-23] asd
@GNowak Zgadzam się. Ja jednak chciałbym zwrócic uwage na inny szczegół.Otóż Rzeczpospolita zaczęła sie pogrążać odkąd nasi królowie zaczęli interesy innych ( w tym także Watykanu) przedkładac nad interesy Polski. I teraz mamy dokładnie taką samą sytuację. Głosujemy na liberałów-europejczyków a wychodza niemieckie sługusy ,którzy za kasę sa zdolni wysprzedac do cna ten kraj.Głosujemy na patriotów a po 2 latach robi się rekonstrukcję rządu i wychodzi na to że rządzą nami żydowskie sługusy . Problem leży w genezie Okragłego Stołu i wszystkich partii jakie mają okragłostołowe korzenie. Dodatkowo WSI tworzy kolejne partie ,które maja za zadanie zagospodarowanie elektoratu o konkretnych zapatrywaniach.Tak było z Lepperem (który potem sie zerwał ze smyczy i musiał umrzec) , Palikotem ,Giertychem , Nowoczesna itp. Takie partie dostaja od zaraz medialne wsparcie i sa pompowane opłaconymi sondazami. Mysle ze obecnie poza Narodowcami nie ma partii,która nie bedzie reprezentowac obcych interesów tj. w której powstaniu nie brały udziału obce rządy. Zresztą wystarczy popatrzec na consensus wsrod PIS/PO/Kukiz w stosunku do zydów i na pełna zgode PO/PIS w podejsciu do Narodowców (niektórych).Ostatnio Gronkiewicz-Waltz cieszyła sie ze ONR zostanie zdelegalizowany z jej wniosku a wczesniej Duda stwierdzil ze partii narodowych nie zaprosi na swietowanie 100 lecia odrodzenia Polski mimo tego ze zaprosil nawet partie lewackie. Kiepsko to wszystko wygląda bo po kolejnych kompromitacjach kolejnych partyjek tworzone sa nastepne a ludzie łykaja to jak pelikan ryby. W tej sytuacji partie czysto polskie nie mają szans na zaistnienie .

[2018-05-24] GNowak
@ asd, zgadzam się z pańską wypowiedzią. Tak, wydaje się, że najbliżej polskich interesów są narodowcy. Niemniej jednak mam sam do nich małe zastrzeżenia. Po pierwsze są rozbici bo byli systematycznie niszczeni przez lewackie SLD, PO a i teraz stanowisko PiS-u względem nich jest chyba tylko krótkoterminowo przychylne. Jak zaczną zagrażać dobrej zmianie to ich PiS rozbije a myślę że infiltracja tego środowiska przez służby jest bardzo duża. Jednych zastraszą, innych przekupią. Przypomnę też o jednej bardzo ważnej sprawie o której mało kto wie. Otóż sprawa dotyczy tego z jakiego powodu zdymisjonowano rząd p. B. Szydło i powołano Morawieckiego. Otóż powiedział to główny rabin RP że zaraz po ostatnim Marszu Niepodległości miał rozmowę z p. Kaczyńskim i wyraził obawy o antysemityzm w Polsce w związku z odradzaniem się skrajnego nacjonalizmu który był widoczny na Marszu Niepodległości. Podobno p. Kaczyński wyraził swoje zrozumienie tego tematu i potem poszła dymisja Szydło. O panu Morawieckim rabin powiedział, że to bardzo dobry człowiek bo jego dzieci chodzą do żydowskiej szkoły w Warszawie. Sam byłem na tym Marszu Niepodległości i każdemu polecam aby chociaż raz sam się przekonał czym jest taki marsz, jaka tam jest ogromna moc jak 100 tysięcy ludzi wykrzykuje hasła patriotyczne to czuć jak drży ziemia. Niezapomniane wrażenia i czuć ogromną moc. Tego się własnie obawiało środowisko rabina Schudricha. Podobno było to spotkanie z Kaczyńskim po jakiejś zajawce w Polsacie gdzie dziennikarze wyciągnęli z marszu jakiegoś półgłówka który stwierdził że to marsz o odsunięcie żydów od władzy. To ich podobno rozjątrzyło, zszokowało i zaczęli się bać o swoje interesy. Swoją drogą polecam najbliższy marsz w listopadzie - 100 rocznica, warto przyjechać i wziąć w tym udział. Widziałem osoby które specjalnie na ten marsz przyjechały z zagranicy. Tak, narodowcy na dzisiaj wydają się najbardziej propolskim ugrupowaniem. Dlatego też tak zajadle są zwalczani przez lewaków, niemieckie media, niemiecką partię PO która jeszcze funkcjonuje u władzy w samorządach. Jak PIS zacznie walczyć z narodowcami to skończy podobnie jak PO. Dzisiejsza młodzież nie jest tak naiwna jak 40-50 latkowie których oszukano okrągłym stołem i Balcerowiczem.

[2018-05-24] asd
Ludzie uwazają że Kaczyńscy to wielcy patrioci. Spojrzmy jednak na fakty. To Lech Kaczynski doprowadzil do budowy Muzeum Polin ,które obecnie jest jednym z najbardziej antypolskich ośrodkow w Polsce. To Lech Kaczynski sprowadzil do Polski lożę B`nai B`rith wywaloną z kraju przez Mościckiego. To Jarosław Kaczynski desygnował na prezydenta Dude -który chce stworzyc tutaj Polin ,przypomnę tez że rozpatrywana była także kandydatura Glińskiego-tego od setek milionów na zydowskie cmentarze ,muzea i na promowanie zydowskiej kultury. Można się spierac czy Kaczynscy sa/byli tylko filosemitami czy też podejmowane sa świadome działania w celu stworzeniu zamiast Polski - Polin? Na Marszu Niepodległości była grupka prowokatorów ,którzy włączyli sie w trakcie marszu z banerem ,który był potem pokazywany w mediach na świecie jako przykład na faszyzacje naszego kraju. W sumie to zdarzenie było pretekstem do całej serii posunięć w tym do dymisji rządu Szydło.Ktoś wykorzystał Marsz do załatwienia swoich interesów. Jeśli zadamy sobie pytanie kto na tej prowokacji skorzystał to będziemy miec tez odpowiedz kto za tym stał. Polecam zacząć postrzegac świat i konkretnie nasz kraj i to co się w nim dzieje nie jako sumę przypadków (np. "wyciągniecie jakiegoś półgłówka z marszu") ,lecz jako realizację konkretnych interesów róznych grup i osób . Nie ma przypadków sa tylko znaki. Naszą bronia jest uświadamianie ludzi. Moga zastraszyc/przekupic różnych polityków także tych z Ruchu Narodowego ale jesli ludzie będa wiedzieli co sie dzieje to szybko takie osoby wyłapią .

[2018-05-25] Kniaź
Narodowcy ok, ale Korwin od lat prezentuje najbardziej konkretną polska racje stanu.

[2018-05-28] Christo
Polecam film o polskich dzieciach i kobietach uchodźcach szukających schronienia podczas 2 Wojny Światowej. https://www.youtube.com/watch?v=o47drbo7i0E

[2018-05-28] piotr
asd zapomniałeś o najważniejszym to Lech Kaczyński podpisał traktat Lizboński pozbawiający nas niepodległości i suwerenności

[2018-05-30] GNowak
@ Christo, ten film opisuje bardzo ciekawe i mało znane fakty które są wykorzystywane przez lewactwo do tego aby pokazać jak pomagano polskim uchodźcom w czasie II w św. Bezsprzecznie ten indyjski maharadża zasługuje na wielki szacunek za jego zaangażowanie w opiekę na Polakami. Niemniej jednak opiekę nad Polakami NAKAZALI Persom i Hindusom i innym Anglisy którzy kontrolowali te kraje jako swoje kolonie. To było w interesie Anglisów aby z Polaków którzy uciekli od Moskali zrobić armię która będzie broniła interesów Anglisów na Bliskim Wschodzie i dlatego utworzono Armię Andersa. Persowie i Hindusi pomagali nam bo takie im wydali polecenie ich władcy - Anglisy. A dzisiaj lewactwo wyciąga ten fakt jako argument, ze nie chcemy się odwdzięczyć arabskim nielegalnym nachodźcom za dobro które nasi kiedyś otrzymali od mieszkańców Iranu czy Indii. To klasyczna manipulacja dzisiejszych lewackich apolegotów multi-kulti którzy manipulują tymi faktami. Będąc uczciwym trzeba dodać, że rdzenni Persowie jak i wspomniany w filmie maharadża opiekowali się Polakami nie tylko dlatego że kazali im ich kolonialni władcy z Londynu ale robili to z głębi serca co czytałem ze wspomnień uciekinierów Polaków. I za to tym ludziom chwała. I dlatego należy pomagać potrzebującym, cierpiącym na wojnie - ale tam na miejscu bo tu w Europie będą wykorzystani jako narzędzie do realizacji interesów polityków szerzących multi-kulti. Będa mięsem armatnim które ma spowodować wywołanie zamieszek i wojny domowej. STOP nielegalnym nachodźcom ! To nowa broń hybrydowa na dobrych i uczciwych mieszkańców Europy.

[2018-05-30] asd
Świetny wykład Leszka Żebrowskiego o historii ,polskości , wymianie elit , roli żydów w naszej historii, przejęciu kraju po Okrągłym Stole przez żydowskich komunistów o tym dlaczego po 1989r nie dopuszczano wybitnych osobistosci polskiej emigracji do reformowania kraju i o tym jak "nasze" rządy działają(ły) przeciwko Polakom. https://www.youtube.com/watch?v=yqMLir5BuFU

[2018-06-04] Christo
@GNowak, oglądając ten film wyobrażałem sobie jak wszyscy na nas się wypinali. Tzn. na dzieci i kobiety na tym statku. Nikt nie miał skrupułów i nikt nie chciał nam pomóc. Dopiero gdzieś daleko, daleko od kraju znaleźli nasi rodacy schronienie. Oni faktycznie byli uchodźcami wojennymi bo nie mogli nigdzie bliżej znaleźć sobie miejsca. Różnica pomiędzy dzisiejszymi uchodźcami jest taka, że idą przez pół Europy tam gdzie lepszy socjal, a nie szukają schronienia przed wojna. Kolejna sprawa jest taka, że jak to kiedyś Pan napisał, jeśli w Polsce nie będziemy bezpieczni to nigdzie nie będziemy. Dlatego musimy zrobić wszystko co w naszej mocy aby nasz los odmienić.

[2018-06-09] Polonus
Nie tylko spec sluzby Izraela są w Polsce. Ostatnio do Kielc przyjechalo duzo izraelskich policjantow - po co ? https://www.youtube.com/watch?v=_lB1tsZjEgI

[2018-06-12] Wojtek
Witam, podsyłam ciekawy document na temat tegorocznego spotkania G7 I grupy Bilderberg. https://www.youtube.com/watch?v=zrVma9kbCnM Niestety film jest po angielsku, jednak myślę że jeśli ktoś będzie chciał to zrozumie o czym mowa. Jest też tam oddźwięk na temat Polski. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Podpis  
Dołącz obraz (jpg, png, gif)